nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2006, poved v sobesedilu:

Delova spletna stran delo.si je med petimi najbolj obiskanimi in najbolj obiskana med slovenskimi časniki na internetu. Nova medijska raziskava MOSS, ki bo v prihodnjih dveh letih potekala dvakrat na leto, v spomladanskem in jesenskem času pod okriljem Slovenske oglaševalske zbornice, si je po besedah, predsednika izvršnega odbora, zastavila precej ambiciozen cilj: vzpostaviti informacijski okvir in referenco, ki bo oglaševalcem, oglaševalskim agencijam in ponudnikom spletnih mest omogočala kakovostno in zanesljivo izhodišče za njihovo delo. »Prepričani smo, da se bodo podatki MOSS na slovenskem oglaševalskem trgu zelo hitro uveljavili kot valuta za vrednotenje in nakup oglaševalskega prostora na internetu,« je načrte za naprej razložil, ki je skupaj z izvajalci, agencijo Aragon in Slovensko oglaševalsko zbornico, včeraj popoldne predstavil rezultate zadnje raziskave.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA