nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2006, poved v sobesedilu:

v svojih analizah izhaja predvsem iz frankfurtske kritične teorije in britanskih kulturnih študij, koncept medijskega spaktakla pa izpeljuje iz pojma družba spektakla Guya Deborda. »Toda če Debord uporablja spektakel kot posplošujoči koncept, da bi opisal družbo kot celoto, sam uporabljam medijski spektakel, da bi opisal specifične dogodke, pojave in kulturne oblike, ki se posredujejo s pomočjo medijske tehnologije, pogosto vsebujejo protislovja in preokrete, so lahko predmet spora in jih lahko premagamo,« v predgovoru v ČKZ pojasnjuje svoje razmerje do Deborda.

Pojem medijskega spektakla meri na to, da globalno medijsko kulturo obvladujejo megakorporacije, ki združujejo zabavo, informacije in širok razpon medijskih in potrošniških proizvodov.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA