nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2006, poved v sobesedilu:

Opaženost druge oglasne serije pa nameravajo v STO preverjati na vsaj dveh za Slovenijo pomembnih receptivnih trgih, v Nemčiji in Veliki Britaniji, je povedala. STO je sicer za oglaševanje na CNN plačala dobrih 180 milijonov tolarjev, oglasni film pa je še pred začetkom predvajanja dvignil v slovenski javnosti precej prahu: najprej s pripombo zunanjega ministra, ki mu nista bila povšeči prva predvideni slogan (»Slovenia, your perfect getaway« - Slovenija, vaš popoln pobeg) in aktualni turistični simbol Slovenije (štiribarvni šopek rožic); prvega je zatem zamenjal »Slovenia. A diversity to discover«, ki nagovarja občinstvo, naj razišče slovensko raznolikost, drugega pa kar slovenska zastava. M. G.

Pomurci imajo težave s prodajo zelenjave



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA