nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2006, poved v sobesedilu:

Pogostnost predvajanja bo ista kot na pomlad. Opaženost druge oglasne serije pa nameravajo v STO preverjati na vsaj dveh za Slovenijo pomembnih receptivnih trgih, v Nemčiji in Veliki Britaniji, je povedala. STO je sicer za oglaševanje na CNN plačala dobrih 180 milijonov tolarjev, oglasni film pa je še pred začetkom predvajanja dvignil v slovenski javnosti precej prahu: najprej s pripombo zunanjega ministra, ki mu nista bila povšeči prva predvideni slogan (»Slovenia, your perfect getaway« - Slovenija, vaš popoln pobeg) in aktualni turistični simbol Slovenije (štiribarvni šopek rožic); prvega je zatem zamenjal »Slovenia. A diversity to discover«, ki nagovarja občinstvo, naj razišče slovensko raznolikost, drugega pa kar slovenska zastava. M. G.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA