nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2006, poved v sobesedilu:

je poudaril, da gre za takšno vrsto posla, ki zahteva poslovanje v večjem obsegu, za kar pa CBH nima ne dovolj znanja in ne kapitala, čeprav je 13 let uspešno poslovala in se po prometu uvrstila med prvo deseterico na ljubljanski borzi. Kot neutemeljene je zavrnil namige, češ da je CBH prodala blagovno znamko, ker se jim posel z vrednostnimi papirji preprosto ni več izplačal ali pa bi mu grozil celo propad. V tem kontekstu je tudi poudaril, da bi se lahko CBH, če bi hotela povečati tržni delež, širila tudi s povezovanjem ali prevzemi drugih borznoposredniških hiš, vendar je prepričan, da je s prodajo blagovne znamke Abanki Vipa zagotovila komitentom večjo varnost in večjo širino produktov.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA