nova beseda
iz Slovenije
DELO, leto 2006, poved v sobesedilu:
Slovenija je zlata kletka
Za slovenske marketinške strokovnjake, akademike in praktike, ki so se prejšnji teden družili na svojem osrednjem letnem srečanju v Portorožu pod geslom Živeti spremembe v marketingu, je ključna naloga slovenskega gospodarstva preboj na globalne trge, do katerega bo prej ali slej moralo priti, najprej seveda v glavah odločujočih ekonomskih in političnih akterjev, da se že jutri ne bomo spraševali, kaj bodo delali naši otroci.
Misel, da je Slovenija zlata kletka, je bila izrečena na okrogli mizi z naslovom Slovensko znanje za globalne izzive: priložnost ali utvara? kot izkušnja vodilnega moža, ki dela v multinacionalki s sedežem v Sloveniji; s prispodobo je želel ponazoriti, zakaj nočejo sprejemati služb v tujini, a je z njo strnil vse, kar je značilno tudi za trenutno stanje duha v večini slovenskih pojetij.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani