nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2006, poved v sobesedilu:



Prednost nivojskega pouka vidi v tem, da se učitelj lahko bolj posveti problemu nivojske skupine, ki ga opaža, ponavadi ima vsa skupina isti problem in jim ga pomaga rešiti. Pri notranji diferenciaciji, pri kateri učenci rešujejo nivojske naloge, pa mora učitelj vložiti veliko več truda, saj v enakem časovnem obdobju nekateri učenci naredijo več, drugi manj, količinsko in vsebinsko.

Pomanjkljivost nivojskega pouka pa vidi v tem, da učenci s prve ravni zahtevnosti nikoli ne slišijo, kaj so naredili njihovi učno uspešnejši sošolci v tretjem nivoju - to je namreč zanje motivacija; tretja skupina pa ne sliši prve: »Dobro je, da se učenci med seboj slišijo in vidijo, kaj so naredili sošolci; učenci v tretji skupini morajo spoštovati delo sošolcev v prvi skupini, ker so naredili največ, kar zmorejo.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA