nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2006, poved v sobesedilu:

΄»Ker se ukvarjam z oblikovalsko-umetniškim področjem,΄« pravi, kustosinja razstave, ki bo v Mednarodnem grafičnem likovnem centru na ogled med 5. in 13. majem, ΄»me od nekdaj zanima komunikološki fenomen blagovnih znamk, ki sebe tako dobro 'zapakirajo', da kupec nekaj časa sploh ne opazi, da je med stvarmi, ki jih je kupil kot izvirne, prevzel tudi marsikaj, kar to ni, temveč zgolj spominja na njegovo najljubšo blagovno znamko. Blagovna znamka Jugoslavija je brez sramu to počela z vsem, kar je prišlo na njen trg, celo z Adidasom. Danes sodi vse takratno pod tem imenom k 'socstilu'.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA