nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2006, poved v sobesedilu:

Bila je tako velika - od rdečih rutk, modrih pionirskih čepic, dneva mladosti in, proslav in državnih simbolov - in enoumna, da je pogoltnila vse druge in da so te postale ona sama. ΄»Ker se ukvarjam z oblikovalsko-umetniškim področjem,΄« pravi, kustosinja razstave, ki bo v Mednarodnem grafičnem likovnem centru na ogled med 5. in 13. majem, ΄»me od nekdaj zanima komunikološki fenomen blagovnih znamk, ki sebe tako dobro 'zapakirajo', da kupec nekaj časa sploh ne opazi, da je med stvarmi, ki jih je kupil kot izvirne, prevzel tudi marsikaj, kar to ni, temveč zgolj spominja na njegovo najljubšo blagovno znamko. Blagovna znamka Jugoslavija je brez sramu to počela z vsem, kar je prišlo na njen trg, celo z Adidasom.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA