nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2006, poved v sobesedilu:

Pa s slovensko zastavo ob sloganu in naslovom uradnega slovenskega turističnega portala pod njim.

, vodja direktorata za turizem na ministrstvu za gospodarstvo, ki se je lani zavzel za čimprejšnjo predstavitev slovenskega turizma na CNN, in tudi predsednik upravnega odbora Slovenske turistične organizacije (STO), ki je spot naročila in ga financirala, je s spotom zadovoljen - bolj kot s sprva predvidenim, je dejal; zdajšnji slogan, ki vabi k raziskovanju raznolikosti Slovenije, ter zastava ob njem sta namreč druga izbira: prva sta bila slogan Slovenia, Your Perfect Getaway (Slovenija, popolni pobeg) ter aktualni slovenski turistični logotip štiribarvni šopek rož. Na naše vprašanje, kaj meni o zamenjavi rožic z zastavo, ki zaradi podobnosti z zastavami številnih drugih slovanskih držav pripomore k neprepoznavnosti Slovenije, pa je odvrnil, da bi bil že čas, da začnemo simbole slovenske države aktivneje uporabljati in tudi tako prispevati k njihovi večji prepoznavnosti.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA