nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2006, poved v sobesedilu:

»Slabe ceste in nerazvita prometna infrastruktura na splošno so gotovo med ključnimi slabostmi tukajšnjega turizma. Ampak njegov razvoj ima precej spodbudnih izhodišč: nepopačeno in raznovrstno naravo ter bogato zgodovinsko-kulturno zapuščino, skoraj šeststo kilometrov plovne Donave, gostoljubne in prijazne ljudi, že uspešne turistične blagovne znamke, kot so Beograd, festivala Exit in Guča.« Ko bo Srbija v svetu prepoznavna oziroma bo njena podoba pozitivnejša, kot je v zadnjih letih, in ko se bo kakovost njene turistične ponudbe v celoti izboljšala in bo ustrezala zahtevam in pričakovanjem današnjih turistov, takrat bodo odpravljene temeljne slabosti, ki jo postavljajo daleč za turistično razvitejši svet, pravi Milojevićeva.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA