nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2006, poved v sobesedilu:

V Slovenski turistični organizaciji (STO) se še odločajo o sklepnih besedah oglasnega filma o slovenskem turizmu, ki bo predvidoma konec tega meseca prvič predvajan na televizijski mreži CNN, in o tem, ali bodo aktualni turistični simbol, rožice, zamenjali s slovensko zastavo, je včeraj povedala, vodja promocije v STO. Prvi predlog sklepnih besed, delo publicista Duša, ki je pripravil tudi nove predloge zanje, »Slovenia, Your Perfect Getaway« (Slovenija kot popoln pobeg), je kot neustrezne najglasneje skritiziral slovenski minister za zunanje zadeve; ta je poleg tega še pripomnil, da bi bilo smiselno čim prej zamenjati tudi rožice. STO je predviden oglas za CNN sicer pokazala več javnostim, ki jih oglas zadeva in bi utegnile imeti pripombe nanj, med drugim tudi oziroma zunanjemu ministrstvu; njegove pripombe so v javnosti najbolj odmevale in po njih so se v STO lotili priprave nekaterih novih možnosti spota.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA