nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2006, poved v sobesedilu:



Kako bo šola to izvajala v praksi in kako bo predmete razporejala po obdobjih, bo v okviru nekaterih omejitev stvar njene avtonomne odločitve: »Šole bodo sicer pri tem avtonomne, ravnati pa se bodo morale v skladu z glavnim namenom projekta: bolj preprosto organizacijo pouka, manjšo obremenitvijo učencev in učiteljev, omogočanjem razmer za vpeljevanje sodobnejših oblik, modelov in metod pouka in učenja; predvsem pa bodo morale organizirati delo tako, da bodo doseženi večja kakovost in boljši rezultati učencev,« je pojasnila dr..

Nekatere slovenske šole so povabili, naj pripravijo simulacije urnikov na podlagi fleksibilnega predmetnika: OŠ Puconci, OŠ Toneta, OŠ Sladki Vrh, OŠ Ribnica na Pohorju, OŠ Hudinja Celje, OŠ, OŠ Renče, OŠ, OŠ in OŠ bratov. Dr. ugotavlja, da na teh šolah vidijo nekatere težave pri vpeljavi, ki nastajajo zaradi zakonskih podlag in nekaterih določitev v pravilnikih, na primer določitve tretjega predmeta pri nacionalnih preizkusih znanja za devetošolce, ki ga minister objavi šele marca, in določitve treh ocenjevalnih obdobij in števila ocen znotraj njih (ene ustne in ene pisne) Število ocenjevalnih obdobij bi namreč moralo biti v skladu z urniki, ki bi jih pripravila šola. Težave povzroča tudi določitev, da 14 dni pred koncem ocenjevalnega obdobja učitelji ne smejo preverjati znanja za oceno.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA