nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2006, poved v sobesedilu:

Temeljna pravila v odnosih z mediji (med njimi: »Ko načrtujete oz. izvajate odnose z mediji, se vsakič najprej postavitev v vlogo bralca in novinarja oz. urednika, šele potem mislite nase« ali »Načrtujte odnose z mediji - načrti naj vsebujejo cilje izvajanja odnosov z mediji, ciljne javnosti, strategijo, teme, termine, avtorje ...«) so lahko pri tem le prazne marnje. Vsebina sama ni več pomembna (pred letom dni so bili nekateri piarovci zgroženi nad vprašanji Mladine, ki so bila preveč specifična!), ni modno kritično razmišljati, kaj šele dvomiti, stvari so (spet) »jasne«, le profesionalno jih je treba posredovati v javnost. Tako se nam dogaja zakon o medijih ali program ministrstva za kulturo in poenostavljeno rečeno je samo še od uspešnih piarovcev odvisno, ali se bo zadeva prijela ali ne.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA