nova beseda
iz Slovenije
DELO, leto 2006, poved v sobesedilu:
Avtorji knjige Prihodnost moških Salzman, izvršna podpredsednica znane oglaševalske verige J., Matathia, ki je 25 let delal v največjih trženjskih podjetjih, in O'Reilly, direktorica Euro RSCG Worldwide's S.T.A.R. (agencija, ki raziskuje smernice in išče strategije), so se na dobrih dvesto straneh razpisali o več vidikih moških. V tej knjigi, ki ponuja lahkotno branje in je najbrž v pomoč predvsem tistim, ki z oglasi naslavljajo moške, je mogoče prebrati marsikaj. Salzmanova, Matathia in O'Reillyjeva so obdelali biološko vlogo moških, moškost, pojav različnih tipov moških - poleg metroseksualcev in überseksualcev še tako imenovane čustvene fante ( boys) in nove fante (new bloke), ugotavljali pomen medijev in oglaševalske industrije ter pravila sodobnega dvorjenja in zakonskega življenja.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani