nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2006, poved v sobesedilu:

Informativno-politična javna glasila v pretežno javni lasti morajo zagotoviti vsem organizatorjem volilne kampanje enake možnosti za objavljanje volilnih propagandnih sporočil.

Javnih glasil v Sloveniji pravzaprav ni več; edina medijska hiša, ki naj bi še imela tak naziv, je RTV, njeno delovanje pa, tudi med predvolilno ali predreferendumsko kampanjo, tako ureja poseben zakon.


Po navedenih restriktivnih določbah se po nekakšni inerciji ravna večina medijev, tudi povsem komercialnih; tako v medijih praviloma ni zaznati komercialnih sporočil organizatorjev kampanje zunajparlamentarnih ali na novo ustanovljenih strank, pa četudi bi ti hipotetično (teoretično je za to sicer malo možnosti) imeli dovolj denarja za zakup najuglednejših strani ali časovnih terminov.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA