nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2005, poved v sobesedilu:

Z Ruskim zakladom je film dobil še popolno realistično iluzijo, možnost gibljivega, upogljivega, elegantnega in neprekinjenega snemanja. Sokurov je dosegel tisto, o čemer so režijski velikani in tehnični inovatorji dolga leta zgolj sanjali, npr. Ophüls, ki kamere med vrtoglavimi vožnjami najraje nikoli ne bi ustavil, Hitchcock, ki se je v Vrvi (1948), »filmu brez«, posluževal prevare, ali De, čigar akcijske sekvence v gangsterskih filmih so bile vedno priložnost za eksperimentiranje z »neskončnimi« vožnjami.

Bi André, veliki apologet filmskega realizma, ki je občudoval zadnji pofl, samo da je vseboval prepričljiv konflikt v istem kadru (npr. med človekom in tigrom), Ruski zaklad izbral za najboljši film vseh časov?



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA