nova beseda
iz Slovenije
DELO, leto 2005, poved v sobesedilu:
Od tretjega ocenjevalnega obdobja v 4. razredu pa je ocenjevanje zgolj številčno, pravilnik od učitelja zahteva le še ustno obrazložitev.
Četudi bi bilo mogoče interpretirati, da zakon pravzaprav ne zapoveduje kombinacije številčnega in opisnega ocenjevanja v vseh razredih drugega triletja, ampak le, da se v tem triletju vsaj v enem razredu pri posameznih predmetih znanje ocenjuje tako številčno kot opisno - zaradi česar bi lahko dejali, da sprememba pravilnika ostaja v mejah zakonitega -, vendarle ni mogoče mimo dejstva, da je bila »kombinacija« strokovno soglasno podprta in sprejeta, kar je tudi dejanski namen zakona, ne glede na možnosti izigravajočih interpretacij.
Ministrstvo spremembe pravilnika ni strokovno utemeljilo in utemeljitve podkrepilo z empiričnimi podatki, ki bi upravičili novo rešitev, zato tudi ni mogoče zanesljivo vedeti, kateri razlogi so jih vodili pri spreminjanju rešitve.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani