nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2005, poved v sobesedilu:

Skratka, ne pri odpravi zunanjega preverjanja znanja po prvem triletju, ne pri uvedbi »ministrove izbire« tretjega predmeta na zunanjem preverjanju na koncu devetletke, še manj ob uvedbi zgodnje zunanje diferenciacije v OŠ Bršljin, ki je celo v nasprotju z zakonom, in niti ob uvedbi 14-dnevne prepovedi pisnega ocenjevanja pred koncem ocenjevalnega obdobja, če jih naštejemo le nekaj.

Toda če sta bili stroka in javnost o nekaterih omenjenih posegih vsaj obveščeni in je bilo mogoče nanje reagirati, pa je minister »tiho« (podobno kot pri spremembi zakona o šolski inšpekciji, ki omejuje prostor učiteljevi strokovni avtonomiji), s spremembo pravilnika in s precej »svobodno« interpretacijo zakona o osnovni šoli odpravil kombinacijo opisnega in številčnega ocenjevanja znanja v petem in šestem razredu devetletke ter vpeljal številčno oceno, ki jo učitelj pojasni le ustno.


Kombinacija opisnega in številčnega ocenjevanja je bila v drugo triletje osnovne šole uvedena s strokovnim soglasjem in po temeljitem premisleku, ki je narekoval postopen prehod z opisnega na številčno ocenjevanje znanja.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA