nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2005, poved v sobesedilu:

Prihodnje leto si bodo prizadevali za dvig prepoznavnosti Ljubljane, izboljšanje prometnih povezav po zraku, rešitev prometne ureditve v mestu, oživitev starega mestnega jedra, večje izkoriščanje Ljubljanice za turistične namene in prilagoditev nastanitvenih zmogljivosti povpraševanju.

»Cilji so povečanje turistične dejavnosti MOL, dvig kakovosti in obsega turistične ponudbe, povečanje globalne konkurenčnosti Ljubljane kot turističnega kraja, oblikovanje blagovne znamke Ljubljane, ustvarjanje poslovnim subjektom prijaznega okolja in celovito upravljanje prestolnice kot turističnega cilja,« je predstavila iz Hostinga, d. o. o., ki je po javnem naročilu pripravilo osnove razvojnega načrta. Direktorica mestnega zavoda za turizem pa je dejala: »Pri uveljavljanju Ljubljane moramo biti pozorni, koliko turistov si v Ljubljani sploh želimo.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA