nova beseda
iz Slovenije
DELO, leto 2005, poved v sobesedilu:
Italijan, ki oblikuje predvsem plakate in knjige, ustvarja pa tudi grafične podobe za zasebna in javna podjetja, razstavno grafiko, označevalne sisteme, se še s posebnim veseljem poigrava z drobnimi črkami, »atomi komunikacije«, kot glavnim orodjem pri oblikovanju. Tako je podnaslovil drugi del predavanja z naslovom Across the Univers(e) ali Potovanje skozi prostor, tudi če ne pridem nikamor. Na tokratnem nastopu je svojo pot nakazoval s 26 najljubšimi knjižnimi naslovi, med katerimi so tudi številni leposlovni, kot Plešasta pevka Eugèna Ionesca, Fahrenheit 451 Bradburyja, Vaje v slogu Raymonda Quenauja ipd. Sonnolijeva vizualna komunikacija, predvsem oblikovanje kulturnih plakatov, knjig, je popotovanje k nekoliko zahtevnejšim, bolj izobraženim gledalcem z višjo kulturo in več znanja.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani