nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2005, poved v sobesedilu:

Na ta način bo lahko prilagodila naslovljeno direktno pošto željam naslovnikov in jim pomagala, da bodo prejemali več tistih vsebin, ki jih želijo.

Informacije o tem, kaj naslovnike zanima, bo Pošta Slovenije posredovala tudi oglaševalcem, da bodo lahko izboljšali svoje strategije ciljanja potrošnikov in bodo tako tudi prihranili stroške pri pošiljanju direktne pošte tistim naslovnikom, ki jih tovrstna pošta ne zanima.


Vprašalnik o naslovljeni direktni pošti (reklamni materiali) je del testne faze projekta naslovljene direktne pošte, pri čemer pa se je Pošta Slovenije zgledovala tudi po izkušnjah v drugih državah, zlasti v tistih, kjer so takšni ali podobni projekti obrodili dobre rezultate (npr.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA