nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2005, poved v sobesedilu:



V Delu je bilo 4. novembra letos objavljeno pismo bralke, ki pod gornjim naslovom izraža ogorčenje »nad novim in dodatnim reklamiranjem in anketiranjem Pošte Slovenije« in opozarja na »nepotrebno, reklamno navlako v poštnih nabiralnikih«.

Naj pojasnimo, da je Pošta Slovenije vprašalnik o naslovljeni direktni pošti (reklamni materiali), ki ga omenja bralka, določenemu vzorcu gospodinjstev po Sloveniji poslala prav z namenom, da naslovnikom dolgoročno zagotovi prejemanje več želene in manj neželene direktne pošte.

Pošta Slovenije želi z omenjenim vprašalnikom pridobiti čim več informacij o željah, navadah in zanimanjih vsakega posameznega naslovnika.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA