nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2005, poved v sobesedilu:



V nalogi so dijakinje ugotovile, da se današnje starajoče se generacije razlikujejo od prejšnjih - so bolj aktivne, počutijo se deset do petnajst let mlajše, kot so, zato se tudi kot potrošniki vedejo drugače. Ker želijo biti v koraku s časom, pogosto segajo po izdelkih, ki jih podjetja načeloma namenjajo mlajšim (najbolj zaželena skupina kupcev med anketiranimi podjetji so še vedno mlajši od 50 let), tu pa se srečujejo z nekaterimi objektivnimi težavami, ki jih prinaša staranje. Ponudniki izdelkov sicer dobro vedo, da so starejši uporabniki vse pomembnejši del kupcev, so dijakinje ugotovile z anketo, vendar se temu le počasi prilagajajo - na primer tako, da bi pri oblikovanju izdelkov in načrtovanju prodajnih poti zanje upoštevali, da starejši kljub vsemu teže hodijo, slabše vidijo in morebiti ne morejo obleči najožje krojenih kosov oblačil.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA