nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2005, poved v sobesedilu:



Fenomena novih moštev v formuli 1 niti ni tako težko razložiti, kot se zdi na prvi pogled. Medtem ko so bili še pred desetletjem le tobačni giganti, ki se zaradi zakonskih omejitev niso mogli drugače propagirati, pripravljeni odšteti na desetine in celo stotine milijonov dolarjev sponzorskega denarja, je dandanes vse več proizvodov, blagovnih znamk, multinacionalk in celo gospodarskih vej, ki jim godi povezovanje lastnega imidža s formulo 1, bleščečim hiperadrenalinskim globalnim spektaklom in hkrati perjanico visoke tehnologije, dandanes že tako prisotne v vseh vsakdanjih človekovih delovnih in prostočasnih orodjih.

Seveda je še vedno zelo težko zbrati dovolj denarja, da se vmešaš v boj za naslov svetovnega prvaka (Toyota menda letno zapravi 400 milijonov dolarjev, pa 300), toda nizkoproračunsko moštvo za nekaj deset milijonov dolarjev, od katerih jih po možnosti lep del prispevata ambiciozna dirkaška debitatna in njuno od ponosa prekipevajoče nacionalno gospodarstvo - to je že precej lažje dosegljiva tarča.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA