nova beseda
iz Slovenije
DELO, leto 2005, poved v sobesedilu:
Od tod tudi odgovor na vprašanje, kako se je pri ameriškem rimejku japonskega žanrskega hita znašel Salles, brazilski režiser, ki se je doslej ukvarjal izključno s socialnimi in družbenokritičnimi tematikami, npr. opeharjenimi varčevalci (Tuja dežela, 1996), nepismenostjo (Glavna postaja, 1997), bedo uličnega vsakdana (Polnoč, 1999) ali formiranjem gverilskega revolucionarja (Dnevnik motorista, 2004).
Salles morda razume težave vsakdanjika navadnega človeka, precej manj pa se spozna na pravila psihološke grozljivke, čeprav je neke vrste »grozljivka« tudi socialna beda Brazilcev, ki jo prikazuje v svojih zgodnejših - in relevantnejših - filmih. Temačna voda namreč izgleda kot študentska etida na temo psihične utesnjenosti, brezosebnih interierjev in urbane betonske anonimnosti.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani