nova beseda
iz Slovenije
DELO, leto 2005, poved v sobesedilu:
S stanovanjskimi problemi v ZDA se očitno ne ukvarjajo zgolj veliki dokumentaristi tipa Frederick Wiseman (Public Housing, 1997), temveč se mu vse bolj posvečajo tudi režiserji grozljivk, lahko sklepamo po zadnjih žanrskih trendih. Od tod tudi odgovor na vprašanje, kako se je pri ameriškem rimejku japonskega žanrskega hita znašel Salles, brazilski režiser, ki se je doslej ukvarjal izključno s socialnimi in družbenokritičnimi tematikami, npr. opeharjenimi varčevalci (Tuja dežela, 1996), nepismenostjo (Glavna postaja, 1997), bedo uličnega vsakdana (Polnoč, 1999) ali formiranjem gverilskega revolucionarja (Dnevnik motorista, 2004).
Salles morda razume težave vsakdanjika navadnega človeka, precej manj pa se spozna na pravila psihološke grozljivke, čeprav je neke vrste »grozljivka« tudi socialna beda Brazilcev, ki jo prikazuje v svojih zgodnejših - in relevantnejših - filmih.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani