nova beseda
iz Slovenije
DELO, leto 2005, poved v sobesedilu:
Po njegovih besedah je šlo za specifično cenitev, saj Priom ni bil namenjen niti za prodajo neznanemu kupcu na prostem trgu niti za prodajo v okviru povezanih družb (kot je zatrdil, se v tem primeru cenitve niti ne bi lotil), temveč je šlo za pripojitev Prioma PS Dadas. Glede na to je namesto tako imenovane poštene tržne cene uporabil dinamično metodo vrednotenja, kar pomeni, da ni upošteval samo prihodkov, odhodkov in dobička, temveč rezultate poslovanja v prvih šestih mesecih leta 1996, ki so bili odlični, predvsem pa so na cenitev vplivali načrti in vizija.
Po Pšunderjevem mnenju je bil v borznem poslovanju strokovnjak brez prave konkurence v Sloveniji, to pa naj bi dokazoval tudi dobiček Prioma - potem ko je še leta 1995 kot podjetje za trženje oglasnega prostora na velikih displejih pridelal za 137 milijonov tolarjev izgube, je imel v prvih šestih mesecih leta 1996 kot podjetje za trgovanje z vrednostnimi papirji pri portfelju v višini zgolj 322 milijonov tolarjev kar
158 milijonov tolarjev dobička.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani