nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2005, poved v sobesedilu:

Ki bo, tako, kot naredi vsako trdno evropsko podjetje, praviloma že na tretji strani predstavitvene brošure natančno določil poslanstvo medija in podjetja izdajatelja ter cilje in strategijo, ki se na dolgi rok ne spreminjajo; pod njimi pa bo nastavil profesionalno in usposobljeno menedžersko in uredniško ekipo, s katerima bo skupaj jasno definiral razpoložljiva sredstva in načelno poslovno ter uredniško politiko, ki ju prav tako ni mogoče bistveno spreminjati. In potem bo ta medij branil, za njim stal, ga podpiral in razvijal - in z njim bo poslovno uspešen. V tem primeru bo politik, ki bo nameraval napovedati vojno mediju, ker ta ne piše v skladu z njegovimi pričakovanju, temeljito premislil, ali naj se oglasi.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA