nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2005, poved v sobesedilu:



Pri Interbrandu trdijo, da so nekateri snovalci svoje oglase celo zasnovali tako, da jih uporabniki z veseljem gledajo vedno znova in jih zaznavajo bolj kot zabavo, ne pa zgolj kot vdor v normalne medijske vsebine. Kot primer navajajo posebno različico Applovega predvajalnika glasbe Ipod U2, ki ga krasijo podpisi članov te glasbene skupine, kupci pa so ob nakupu deležni posebnega popusta pri nakupu glasbe istoimenske skupine, ter McDonaldsovo sponzoriranje glasbene turneje skupine Destiny's Child - ljubitelji, ki želijo dostop do posebnih video in glasbenih posnetkov skupine, si morajo najprej ogledati spletno stran sponzorja. »V teh primerih je težko zaznati mejo med oglasnim sporočilom in zabavo,« trdi Barker, vodja oddelka za strategije blagovnih znamk v svetovalnem podjetju Knowledge Group.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA