nova beseda
iz Slovenije
DELO, leto 2005, poved v sobesedilu:
Morda je zato smiselno okrepiti in razširiti ponudbo drobnih zanimivosti, ki jih tuji turisti doma nimajo, ali pa si zanje ne vzamejo časa. V mislih imam pestro koncertno ponudbo vseh glasbenih žanrov, predstave pouličnega gledališča, razstave sodobne umetnosti (zbirka Arteast 2000+ Moderne galerije, »ki je lep zastavek, zapakiran v Duchampovih 'potovalnih' muzejskih kovčkih, kadar je na poti, a da bi (rastoča) zbirka postala prepoznaven fokus Ljubljane in Slovenije, se mora zgoditi še veliko prostorskih, logističnih in promocijskih posrečenosti, da ne bi v kovčkih ostala,« kot je lani pisal kolega), ekskluzivne kinotečne filmske predstave (tudi na prostem) in, navsezadnje, sprehod po ljubljanski tržnici, ki ga lahko, še posebej v vročih poletnih dnevih, turisti prekinejo tudi v hladnih prostorih stolnice. Omenjene ponudbe je že danes veliko, mesto se je v zadnjih letih prebudilo in odprlo, rezultat je tudi vse večje število obiskovalcev, ki jih turistični uradniki »preštejejo« konec
leta.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani