nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2005, poved v sobesedilu:

Naj se končno »merodajni« zamislijo nad tem neizpodbitnim dejstvom, namesto da se vzvišeno, samozadostno skrivajo za svojo oblastniško vsemočjo in z njo povezano ignoranco. Srednje šole naj operativno opredelijo svojo začetno učno zahtevnost glede na vrsto srednje šole in v odnosu na to za relevantne učne predmete, osnovna šola pa naj omogoči učencem v zadnjem razredu devetletke s prostovoljnim dopolnilnim poukom, da se bodo dodatno specifično relevantno usposobili za srednješolski sprejemni izpit na izbrani srednji šoli.

Ob vsej sedanji osnovnošolski učnostorilnostni gonji je prav neverjetno, da se pa nihče ne spomni, da bi »sponderiral« socialne okoliščine, v katerih se šola danes povprečen slovenski osnovnošolski otrok, in v kakšni, ne korelacijski, ampak funkcionalni povezanosti je njegov šolski učni uspeh v osnovni šoli v odnosu na od njega neodvisne okoliščine, v katerih se šola.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA