nova beseda
iz Slovenije
DELO, leto 2005, poved v sobesedilu:
Politbarometer, poleg SJM njihov najbolj prepoznavni izdelek, nastane v treh delovnih dneh, v 5 seansah anketiranja, ki ga po telefonu opravi dvajseterica študentov, je razlagal dr., medtem ko so se v pritličju stavbe CJM slušalke pregrevale v rokah anketarjev. Politični utrip državljanov tipljejo s t. i. definiranim zaprtim vzorcem, kar je dr. ponazoril z ribnikom, respondente pa z ribami: »Poloviti je treba vse do zadnjega, kolikokrat boš moral vreči trnek, pa je odvisno od respondentov.«
Že kmalu po nastanku so posegli tudi na področje tržnih raziskav in sodelovali z, Zlatorogom, a so to zlagoma opustili, tako da so bile privoščljive ugotovitve nekaterih v 90. letih, ko so se pojavili prvi zasebni raziskovalni inštituti, češ da ima CJM naposled konkurenco, na majavih nogah.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani