nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2005, poved v sobesedilu:

Po Kumarjevih besedah je v naših gledališčih kljub vsem finančnim omejitvam in ozkosrčnostim, ki pogosto vplivajo na izbrani način glasbene izvedbe (namesto živih glasbenih umetnikov s klasičnimi inštrumenti zgolj nadomestki, ki jih omogoča razvoj elektronike), vse manj naročil scenske glasbe zgolj zato, da bi z njeno zvočnostjo ali bučnostjo prikrivali npr. nadležne menjave scene, ampak vse bolj, da bi z njeno avtonomno in neposredno govorico čim bolj razkrivali ter pripomogli k celostnemu učinku.

Skladatelji mlajše generacije, ki uporabljajo sodobno elektroniko (, Silence,), so povedali, da imajo zlasti pri plesnih produkcijah nevladnih organizacij zaradi načina nastajanja te glasbe lahko tudi prednost pri angažiranju, a dodali, da tudi visoka tehnologija lahko stane podobno kot angažiranje živih inštrumentalistov. Na varčevalno zlorabo elektronike je opozoril in dodal, da je glasba v gledališču še vedno podcenjena za scenografijo in kostumografijo.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA