nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2005, poved v sobesedilu:

Nasprotno, po odkritju skoraj 29 milijard tolarjev globoke finančne luknje (od tega kar 25 milijard na področju železnic) smo z ministrom na čelu pogosto bedeli pozno v noč, prerazporejali »svoj« denar in iskali še druge ustrezne rešitve za izhod iz zagatnega položaja, v pogajalskem maratonu o rebalansu proračuna za leto 2005 pa nato vendarle dosegli kar soliden rezultat (o čemer je v članku z naslovom »Denar za avtoceste iz že odobrenih posojil« 21. maja obširno poročalo tudi Delo).

Čeprav bo imelo ministrstvo za promet po sprejetem rebalansu proračuna za leto 2005 na voljo tri milijarde tolarjev več kot v veljavnem proračunu (torej 110,5 milijarde namesto 106,3 milijarde), vseh načrtovanih projektov resda ne bo moglo uresničiti (glej članek »Ceste, ki jih letos ne bodo gradili«, Delo, 24. maja 2005, stran 3).
A kar je v pojasnilu k članku vaše bruseljske dopisnice vendarle najpomembneje: denar za zagotavljanje lastne udeležbe pri železniških investicijskih projektih, ki jih sofinancira EU, je z rebalansom proračuna zagotovljen.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA