nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2005, poved v sobesedilu:

Ocene, ki jih dajejo učitelji, so velikokrat neobjektivne, saj nanje vplivajo subjektivni dejavniki, kot so učenčeva zgovornost, vedenje, strah ..., velikokrat pa tudi premalo povedo o dejanskem stanju (kaj se denimo skriva za oceno zadostno), je poudarila Vera. Po njenem mnenju represivna funkcija počasi izginja iz slovenskih šol, čeprav nekateri učitelji ocenjevanje še vedno uporabljajo za kaznovanje disciplinskih prestopkov nemirnih učencev ter se premalo zavedajo motivacijske vloge, ki naj bi jo nosilo.

Opozorila je tudi, da nekateri učitelji ne znajo izrabiti prednosti ustnega ocenjevanja, ki ne pomeni le postavljanja vprašanj, kot mnogi napačno menijo, marveč analizo, vrednotenje, argumentiranje, diskusijo in druge oblike, s katerimi lahko ugotovijo vrzeli v učenčevem znanju.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA