nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2005, poved v sobesedilu:

Nekateri učitelji se po opažanju zavoda ne zavedajo, da dosežki preverjanja niso nekaj dokončnega, marveč del učnega procesa, pri tem pa učence med seboj celo primerjajo in se ne osredotočajo na napredek posameznikov, čeprav jim pravilnik nalaga, da spoštujejo različnosti med šolarji ter da preverjajo njihovo znanje na različnih, njim prilagojenih ravneh.

Tudi pri ocenjevanju znanja je Bevčeva opozorila na nemalo pomanjkljivosti, ki jih je zavod opazil v praksi.
V šolah je tako zaznati prevelik poudarek ocenjevanja na račun kakovosti pouka (ko se otroci denimo učijo samo za oceno), prav tako je pri nekaterih učiteljih še zmeraj opaziti, da ustvarjajo strah pred ocenjevanjem.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA