nova beseda
iz Slovenije
DELO, leto 2005, poved v sobesedilu:
Tudi drugi kitarski akter, Otomo Jošihide, je na prvem »japonskem koncertu« zajemal iz istega obdobja v jazzu, le spekter je bil širši; po dva komada Dolphyja z izjemno razčlembo alogične bop skladbe and Beard in Out to Lunch (1964), dva Mingusa s konca petdesetih let in uvodni, ki je podal koordinate , ter x Pesem za (Guevaro), ki jo je z nepozabno silovitostjo v svet konec šestdesetih poslal basist Haden z Liberation Orchestra. Konceptualna posega obeh kitaristov sta širša od tolikokrat naglašenega samonanašujočega jazzovskega polja. Dogajata se v času institucionaliziranega konservativnega jazzovskega revizionizma, ki briše celotno obdobje avantgard v jazzu ali pa ga zvaja na korpus jazzovskih standardov, sprejemljivih viž, ki jim s tem obrusijo robove, odprto nedovršenost glasbenih rešitev.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani