nova beseda
iz Slovenije
DELO, leto 2005, poved v sobesedilu:
Ravno na tej točki prihaja zaradi povsem zabrisanega razmerja med javno službo javnega zavoda in njegovo tržno dejavnostjo tudi do najbolj motečega poenotenja zunanje podobe programov nacionalke s komercialnimi konkurentkami, namreč poenotenja z nasilnimi in vsepovsod posejanimi reklamnimi oglasi. Ti tudi na nacionalki že zdavnaj s presenetljivo samoumevnostjo vdirajo v najbolj gledane in poslušane programske pasove in izbrane oddaje, četudi so te zaradi svojega poslanstva ali vrednosti nesporno del javne službe ter kot take financirane iz naročnine, pogosto pa tudi z dodatnimi programskimi sredstvi iz državnega proračuna.
Predlog zakona v 15. členu zapoveduje javni RTV Slovenija, ki opravlja »poleg javne službe v omejenem obsegu tudi tržne dejavnosti«, da »mora biti poslovanje na področju tržnih dejavnosti organizirano ločeno od javne službe«.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani