nova beseda
iz Slovenije
DELO, leto 2005, poved v sobesedilu:
Dejstvo je, da se v celoti ne uresničuje nacionalna strategija turizma,« nam je po prvi seji povedal, »naloga STO je v bistvu upravljanje z blagovno znamko Slovenije, vendar so njihove akcije preveč konzervativne, ne uporabljajo pravih komunikacijskih orodij, akcije, kot je denimo Slovenija poživlja, pa ne daje želenih rezultatov.« Poleg tega naj bi se v STO še vedno poslovalo domačijsko, mimo javnih razpisov, na seznamu zunanjih izvajalcev, ki za svoje angažmaje pobirajo milijonske vsote, pa naj bi se pojavljala predvsem izbrana zasebna podjetja, kot so Hosting, Imago in Pristop., ki nam je pred dnevi zatrdil, da je pri oddaji poslov zasebnim podjetjem vse v redu, in se na naše klice nista odzvala, tiskovna predstavnica gospodarskega ministrstva pa je potrdila novico o odstopu. je odstopil »iz osebnih razlogov«. V. L.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani