nova beseda
iz Slovenije
DELO, leto 2005, poved v sobesedilu:
Kot kaže, postaja novonastala družba s sedežem na Kolinski 1 v Ljubljani vse bolj podobna evropskim živilskim multinacionalkam, ki v domicilnih državah ohranjajo predvsem razvoj, medtem ko proizvodnjo povečini selijo na trge s cenejšo delovno silo, kjer si poskušajo tudi izboriti prodajni prostor na policah. Takšno širitev si Droga Kolinska, d. d., že letos obeta na bosanskem trgu, kjer je kupila zemljišče za novo tovarno paštete, zelo intenzivno se pripravlja na gradnjo nove tovarne otroške hrane v Rusiji, kjer ima 30-odstotni tržni delež, zelo pomemben bo tudi srbski trg, na katerem se želi s podjetjem Grand Prom zasidrati kot eden najmočnejših proizvajalcev kave na trgu nekdanje Jugoslavije. Največji srbski proizvajalec kave Grand Prom ima samo v Srbiji okrog 40-odstoten tržni delež, srbski trg pa naj bi postal tudi odskočna deska za prodajo na bosanski trg, kamor želita pravkar spojeni družbi prodreti tudi z blagovnima znamkama in Cockta.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani