nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2005, poved v sobesedilu:

Predvsem devetletna osnovna šola je prispevala tudi k spremembam poučevanja in drugačni komunikaciji med učitelji in učenci: poudarjeno je načrtovanje, učitelji v večji meri sledijo ciljem in manj učnim vsebinam (snovi), uveljavljajo se dejavne metode dela z učenci, več je sodelovanja med učitelji, uveljavlja se skupinsko delo. Novi pravilniki o preverjanju in ocenjevanju znanja zahtevajo več preverjanja znanja (pred ocenjevanjem), učitelji morajo oblikovati merila ocenjevanja in z njimi seznanjati učence in starše, kar prispeva k bolj objektivnemu ocenjevanju znanja; ne nazadnje so tudi nacionalni preizkusi znanja prispevali k temu, da so učitelji začeli uporabljati različne načine preverjanja znanja (tudi praktično in laboratorijsko delo). Vse te novosti pa zahtevajo od učiteljev več dela, tudi več časa v šoli (ne samo po urah na urniku), omogočajo pa tudi več avtonomnega odločanja, kar posameznim učiteljem povzroča težave in izražajo želje po več in bolj neposrednih navodilih.«



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA