nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2005, poved v sobesedilu:

Produkcija domačega igranega programa je (poleg informativnega in dokumentarnega) zaradi svoje pregovorne nekomercialnosti tudi eden od glavnih razlogov, da plačujemo letno naročnino več kot osemnajst milijard tolarjev (75 milijonov evrov). Komercialnejši segmenti programa, kakor so športni prenosi, razvedrilni program itn., se lahko seveda financirajo iz oglaševanja, kar se tudi dogaja. A kljub temu njen direktor v prispevku Hoja po robu rezila (objavljenem v posebni izdaji Dnevnika ob Slovenskem oglaševalskem festivalu prejšnji teden), v katerem piše o problemih in dilemah, ki nastanejo zaradi dualnega financiranja (naročnina in oglaševanje) televizije in analizira njene lanske dosežke, igranega programa sploh ne omenja.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA