nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2005, poved v sobesedilu:

Iz rezultatov študij pa je razvidno, da umeščanje učencev v nivojske skupine z diferenciranim poučevanjem ni omogočilo dosege teh ciljev. Učence, ki so bili vključeni v nižjo raven zahtevnosti, so imeli za dokaj homogeno skupino, a v resnici je ta zelo raznolika, saj se učenci v njej med seboj razlikujejo po kognitivnih, socialnih, emocionalnih in drugih značilnostih in imajo pri učenju pomembno večje težave kot vrstniki, zato samo zunanja diferenciacija ne zadošča za dosego želenih ciljev. Med učenci, ki so vključeni v nižjo raven zahtevnosti, so tisti z učnimi težavami, ki počasneje usvajajo znanje, učenci, ki imajo učne težave zaradi večjezičnosti, revščine, pomanjkljivega poučevanja, številni učenci s specifičnimi učnimi težavami na področju branja, pisanja, računanja, z motnjo pozornosti, učenci s čustvenimi težavami, s pomanjkljivo motivacijo in samoregulacijo itd., če naštejem samo tiste, ki nimajo izrazitejših in bolj specifičnih posebnih vzgojno-izobraževalnih potreb.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA