nova beseda
iz Slovenije
DELO, leto 2005, poved v sobesedilu:
Vse omenjene razlike v subjektivnem občutku obremenjenosti teh skupin šol in med šolami znotraj posamezne skupine po mnenju zavodovih raziskovalcev potrjujejo ugotovitev, da na obremenjenost najbolj vpliva kakovost časa v šoli in časa, porabljenega za domače delo v šoli.
Ugotovili so, da na to, da imajo učenci različen občutek obremenjenosti, vplivajo naslednji dejavniki: domače učenje za šolo, obsežnost domačih nalog, (pre)zahtevnost pouka, trajanje pouka, zahtevnost domačih nalog, način izvedbe pouka, nenapovedano ocenjevanje, nezanimivost pouka ter prihod v šolo in odhod iz nje. Enaka zahtevnost pouka, način izvedbe pouka, ocenjevanje, zanimivost pouka, zahtevnost in obsežnost domačih nalog pa so za različne učence različni; to pa pomeni, da bo potrebnega še veliko dela na področju diferenciacije in individualizacije pri pouku in domačem delu za šolo, meni pomočnik direktorja zavoda za šolstvo Vlado Milekšič.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani