nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2005, poved v sobesedilu:

Vse omenjene razlike v subjektivnem občutku obremenjenosti teh skupin šol in med šolami znotraj posamezne skupine po mnenju zavodovih raziskovalcev potrjujejo ugotovitev, da na obremenjenost najbolj vpliva kakovost časa v šoli in časa, porabljenega za domače delo v šoli.

Ugotovili so, da na to, da imajo učenci različen občutek obremenjenosti, vplivajo naslednji dejavniki: domače učenje za šolo, obsežnost domačih nalog, (pre)zahtevnost pouka, trajanje pouka, zahtevnost domačih nalog, način izvedbe pouka, nenapovedano ocenjevanje, nezanimivost pouka ter prihod v šolo in odhod iz nje.
Enaka zahtevnost pouka, način izvedbe pouka, ocenjevanje, zanimivost pouka, zahtevnost in obsežnost domačih nalog pa so za različne učence različni; to pa pomeni, da bo potrebnega še veliko dela na področju diferenciacije in individualizacije pri pouku in domačem delu za šolo, meni pomočnik direktorja zavoda za šolstvo Vlado Milekšič.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA