nova beseda
iz Slovenije
DELO, leto 2005, poved v sobesedilu:
je prepričan, da zaklepanje tudi doslej ni bilo ovira in zato ne pričakuje odliva uporabnikov. Cena je le eden od dejavnikov - in na slovenskem trgu celo ne ključen - pri odločitvi za Mobitel: drugi so pokritost, kakovost, prijaznost.
Pomočnik direktorja Mobitela je ob nekaterih splošnih pripombah k povzetku relevantnih dejstev (urad zanemarja koristi potrošnikov in na prvo mesto postavlja koristi konkurentov; vprašanje donosnosti kapitala je stvar lastnikov - sicer pa je Mobitel tudi po teh primerljivih podatkih uspešen; uradovi viri niso primerni; urad ni določil časa, v katerem je obravnaval domnevne kršitve) zavrnil vse očitke o nestroškovni utemeljenosti cen in prevladujočem položaju Mobitela. Mobitel po njegovem prepričanju tudi ni podjetje, ki prvo spreminja cene pogovorov znotraj omrežij.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani