nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2005, poved v sobesedilu:

»Prepričan sem, da bo združitev teh dveh družb pospešila tudi širše povezovanje znotraj živilske industrije, ki je v precejšnjih težavah in ki bi bile manjše, če bi do povezav prišlo že prej,« je dejal predsednik nadzornega sveta Kolinske v upanju, da bodo vse, kar se je doslej dogajalo v povezovalnem procesu in kar bo natančno predstavljeno vsem lastnikom obeh družb na skupščini, delničarji razumeli ter da bodo podprli združitev.

Predsednika uprav obeh družb stavita na utrjevanje položaja na trgih, kjer sta obe družbi že zastopani in dovolj prepoznavni s svojimi blagovnimi znamkami - Drogine najbolj udarne blagovne znamke so Argeta, 1001 cvet in Barcafe, Kolinskine pa, Cockta in. Sinergijski učinki naj bi se tako pokazali zlasti na trgih jugovzhodne Evrope in Rusije, pri čemer bodo pomembno vlogo imela že obstoječa in še načrtovana lastna podjetja (Kolinska ima prodajna podjetja, je lastnica Palanačkega, Drogina pomembna pridobitev pa bo tovarna za proizvodnjo paštete v Bosni).



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA