nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2005, poved v sobesedilu:

Skratka, snovalci portala, ki je sestavljen v slovenskem, nemškem in angleškem jeziku, so po besedah Horvatove prepričani, da uporabnikom v primerjavi s podobnimi spletnimi stranmi ponujajo orodja za samostojno učenje osnovnih marketinških znanj in veščin, orodja za pripravo lastnih promocijskih gradiv, izvedbo marketinških aktivnosti in izdelavo strategije za uvajanje novega izdelka na trg.

Ker je pri vsem naštetem ustrezno marketinško znanje izrednega pomena, je uporabnikom portala na voljo sedem različnih kvizov, s katerimi lahko preverijo, kakšno je pravzaprav njihovo marketinško znanje oziroma ali bi ga bilo smiselno dopolniti. Kot je pojasnila zunanja sodelavka Sklada za razvoj človeških virov, ima vsak kviz od 10 do 12 vprašanj, ob koncu pa program izračuna odstotek pravilnih odgovorov.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA