nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2005, poved v sobesedilu:

Interaktivni modul, namenjen le registriranim uporabnikom (članstvo je brezplačno), ponuja zahtevnejše storitve, denimo, vodnik za simulacijo uvajanja novih izdelkov na trg, igro, s katero podjetnik simulira marketinški nastop za izdelek oziroma storitev in čarovnika za oblikovanje prodajnega elektronskega pisma. Skratka, snovalci portala, ki je sestavljen v slovenskem, nemškem in angleškem jeziku, so po besedah Horvatove prepričani, da uporabnikom v primerjavi s podobnimi spletnimi stranmi ponujajo orodja za samostojno učenje osnovnih marketinških znanj in veščin, orodja za pripravo lastnih promocijskih gradiv, izvedbo marketinških aktivnosti in izdelavo strategije za uvajanje novega izdelka na trg.

Ker je pri vsem naštetem ustrezno marketinško znanje izrednega pomena, je uporabnikom portala na voljo sedem različnih kvizov, s katerimi lahko preverijo, kakšno je pravzaprav njihovo marketinško znanje oziroma ali bi ga bilo smiselno dopolniti.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA