nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2005, poved v sobesedilu:

Kako nepomembna je povezava med številom ur pouka matematike in znanjem iz tega predmeta pri starejših učencih, kažejo tudi primeri drugih držav, ki imajo manj ur matematike kot Slovenija in so dosegle boljše rezultate:

a) Singapur ima 114 ur pouka matematike na leto, zasedel pa je prvo mesto na lestvici dosežkov, b) podobno velja za Južno Korejo, ki je dosegla drugo mesto, čeprav imajo tamkajšnji učenci »samo« 109 ur pouka matematike na leto, c) Madžarska je s 112 urami dosegla deveto mesto, d) Japonska je s 107 urami na petem mestu, e) Nizozemska je s 94 urami na sedmem mestu, f) Švedska je z 91 urami na 17. mestu itd.


Podatki raziskave TIMSS so dovolj prepričljivi in kažejo, da ne smemo zaradi relativno slabših rezultatov (pri tem ne pozabimo, da se je pri mlajših učencih rezultat v primerjavi z letom 1995 izboljšal) iskati rešitve v povečanju števila ur matematike, saj rezultati TIMSS ne ponujajo dokazov, da bi bili dosežki zato boljši.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA